12/11/2018 6:27 PM Rage gossips: I apparently need to enroll in an ASAM level 1.0 outpatient program so that blows
12/11/2018 6:27 PM Rage gossips: fuckin dui
12/11/2018 6:28 PM Rage gossips: and i've been looking online to see what that exactly means, but can't find shit on how many classes
12/11/2018 6:28 PM Stinkyhaze gossips: yea, those suck big ole donkey chode
12/11/2018 6:29 PM Rage gossips: anyone out there done one and can tell me anything about it?
12/11/2018 6:29 PM Rage gossips: alot of you fuckers are felons and shit
12/11/2018 6:31 PM Stinkyhaze gossips: is it a 1st?
12/11/2018 6:31 PM Rage gossips: ish
12/11/2018 6:31 PM Rage gossips: 15 years ago I got one for weed, got dropped to negligent driving
12/11/2018 6:31 PM Rage gossips: this time it was alcohol
12/11/2018 6:31 PM Stinkyhaze gossips: that shouldnt matter
12/11/2018 6:31 PM Stinkyhaze gossips: after 10 years even duis drop off
12/11/2018 6:32 PM Rage gossips: for the courts, but the dol it still counts I guess
12/11/2018 6:32 PM Stinkyhaze gossips: so they should be charging you with a 1st, should just be like 3 mo of classes
12/11/2018 6:32 PM Stinkyhaze gossips: and a heavy fine
12/11/2018 6:32 PM Stinkyhaze gossips: maybe a weekend in jail
12/11/2018 6:32 PM Rage gossips: 3 months...fuuuuck
12/11/2018 6:33 PM Stinkyhaze gossips: once or twice a week
12/11/2018 6:33 PM Rage gossips: they just want dolla bills
12/11/2018 6:34 PM Stinkyhaze gossips: yep
12/11/2018 6:52 PM Stinkyhaze gossips: bleh
12/11/2018 7:03 PM Tiny gossips: dam it thumper i had ur gear
12/11/2018 7:04 PM Stinkyhaze gossips: hi tiny
12/11/2018 7:04 PM Tiny gossips: hi
12/11/2018 7:04 PM Thumper gossips: lol
12/11/2018 7:04 PM Thumper gossips: crappy
12/11/2018 7:04 PM Tiny gossips: dam clean up
12/11/2018 7:04 PM Thumper gossips: yea
12/11/2018 7:04 PM Thumper gossips: not sure if u could even hit em
12/11/2018 7:04 PM Tiny gossips: he hight than a mag 3
12/11/2018 7:05 PM Thumper gossips: nod
12/11/2018 7:05 PM Tiny gossips: mag 4
12/11/2018 7:05 PM Thumper gossips: he hit me damn hard
12/11/2018 7:06 PM Tiny gossips: i was healing like crazy but fear suck dick
12/11/2018 7:07 PM Thumper gossips: yea
12/11/2018 7:07 PM Stinkyhaze gossips: I wanna go
12/11/2018 7:08 PM Thumper gossips: k back online
12/11/2018 7:37 PM Magic gossips: lol does everything see hidden on first align quest?
12/11/2018 7:45 PM Tiny gossips: fa king all those dam fa king dupe
12/11/2018 7:45 PM Stinkyhaze gossips: yea!
12/11/2018 7:49 PM Stinkyhaze gossips: DUPES
12/11/2018 7:55 PM Stinkyhaze gossips: Luci
12/11/2018 7:55 PM Stinkyhaze gossips: !!
12/11/2018 8:00 PM Stinkyhaze gossips: someone exp me tonight
12/11/2018 8:00 PM Stinkyhaze gossips: please
12/11/2018 8:00 PM Stinkyhaze gossips: with cherries
12/11/2018 9:09 PM Pierce gossips: swine
12/11/2018 9:17 PM Tiny gossips: dups
12/11/2018 9:21 PM Pierce gossips: hi tiny
12/11/2018 9:21 PM Pierce gossips: how YOU doin'?
12/11/2018 9:27 PM Tiny gossips: omg u live
12/11/2018 9:32 PM Stinkyhaze gossips: swine?
12/12/2018 8:11 AM Stinkyhaze gossips: @where
12/12/2018 10:10 AM Stinkyhaze gossips: someone exp me
12/12/2018 10:10 AM Stinkyhaze gossips: 44k
12/12/2018 10:11 AM Stinkyhaze gossips: I know you're bored
12/12/2018 10:11 AM Stinkyhaze gossips: comon
12/12/2018 11:00 AM Stinkyhaze gossips: hi arro
12/12/2018 11:07 AM Arrogant gossips: sup
12/12/2018 11:09 AM Stinkyhaze gossips: how ya been bud
12/12/2018 11:17 AM Stinkyhaze gossips: I need a friend
12/12/2018 11:17 AM Stinkyhaze gossips: Who wants to be my friend?
12/12/2018 11:24 AM Jengo gossips: tinky
12/12/2018 11:24 AM Jengo gossips: stinky
12/12/2018 11:24 AM Stinkyhaze gossips: <3
12/12/2018 11:25 AM Jengo gossips: this serious first time on here
12/12/2018 11:25 AM Jengo gossips: or u just quit ur dupe?
12/12/2018 11:25 AM Stinkyhaze gossips: It's my first time
12/12/2018 11:25 AM Jengo gossips: lol
12/12/2018 11:25 AM Stinkyhaze gossips: that's funny
12/12/2018 11:25 AM Jengo gossips: u played on old gmud
12/12/2018 11:26 AM Stinkyhaze gossips: yea
12/12/2018 11:26 AM Stinkyhaze gossips: I took a break this reset
12/12/2018 11:26 AM Jengo gossips: what are u
12/12/2018 11:26 AM Stinkyhaze gossips: priest
12/12/2018 11:47 AM Stinkyhaze gossips: whats a ruby studded bracelet for
12/12/2018 11:47 AM Stinkyhaze gossips: or do
12/12/2018 11:47 AM Jengo gossips: get mmud explorer with gmud dat
12/12/2018 11:47 AM Jengo gossips: tell u everything u need to know
12/12/2018 11:48 AM Stinkyhaze gossips: I was looking on the forums
12/12/2018 12:38 PM Longbeard gossips: like Drive Angry in 3d is going to make it better
12/12/2018 4:48 PM Slobb gossips: is gmud the best majormud
12/12/2018 4:48 PM Mordecai gossips: easily
12/12/2018 4:49 PM Stinkyhaze gossips: GMUD4LYFE
12/12/2018 4:49 PM Mordecai gossips: the most balanced new mod mud in production
12/12/2018 5:12 PM Egret gossips: dupes?
12/12/2018 5:13 PM Egret gossips: indeed. dupage... looking at you, manspank
12/12/2018 5:14 PM Egret gossips: aw he wasn't even on
12/12/2018 7:36 PM Slobb gossips: if someone could share the secret of flux/ntap with mega i would be grateful
12/12/2018 7:42 PM Ptery gossips: who all is listening to Choclair rn?
12/12/2018 7:42 PM Magic gossips: set it to recast if it doesn't boost your mana by like 20%, it's kinda useless until higher level when you have a good base
12/12/2018 7:42 PM Magic gossips: tick to begin with
12/12/2018 7:59 PM White gossips: merry clitmas
12/12/2018 8:06 PM Ptery gossips: and a merry clitmas to u
12/12/2018 11:52 PM Magic gossips: is there a site for scripting recommendations for gmud?
12/13/2018 12:39 AM Slobb gossips: http://www.greatermud.com/forums/index.php?topic=5160.0
12/13/2018 12:40 AM Slobb gossips: not exactly what you want
12/13/2018 5:42 AM Naruto gossips: dupes
12/13/2018 6:55 AM Arrogant gossips: wb dupes
12/13/2018 6:56 AM Damien gossips: whats up
12/13/2018 9:20 AM Barry gossips: A crazy person could turn up at your doorstep right now without even knowing your address because they were in the area.
12/13/2018 9:21 AM Barry gossips: That's exactly why I keep a loaded colt in my rectal cavity.
12/13/2018 9:44 AM Naruto gossips: a town I went to school in has a psychiatric hospital on the out skirts of town. In the middle of the summer one escaped
12/13/2018 9:45 AM Naruto gossips: he went up to a door which was one of my teachers and asked to borrow a coat because it was cold outside
12/13/2018 3:02 PM Bernie gossips: hi realm
12/13/2018 4:01 PM Jengo gossips: atol
12/14/2018 2:00 AM Naruto gossips: ok who wants to get stabbed?
12/14/2018 2:01 AM Naruto gossips: wooo wheel of fortune bitches
12/14/2018 2:01 AM Naruto gossips: ya'll missin out
12/14/2018 2:01 AM Naruto gossips: who wants to play the feud
12/14/2018 9:06 AM Barry gossips: I work as a manager at a polio clinic, I approach my job with a hands-off mentality.
12/14/2018 9:10 AM Thumper gossips: Cute Barry
12/14/2018 9:11 AM Stinkyhaze gossips: ^
12/14/2018 9:11 AM Thumper gossips: What lvl now Stinkologist?
12/14/2018 9:12 AM Stinkyhaze gossips: 16
12/14/2018 9:12 AM Thumper gossips: still? wtf
12/14/2018 9:12 AM Stinkyhaze gossips: i was 12 yesterday
12/14/2018 9:12 AM Thumper gossips: You need anything?
12/14/2018 9:12 AM Stinkyhaze gossips: cut a stink some slack
12/14/2018 9:12 AM Barry gossips: stinky, I heard you got stabbed by some homeless chicks who were squatting in your apartment?
12/14/2018 9:12 AM Barry gossips: is this true?
12/14/2018 9:12 AM Stinkyhaze gossips: haha
12/14/2018 9:13 AM Stinkyhaze gossips: thanks Thump, I'm good
12/14/2018 9:13 AM Stinkyhaze gossips: no, the chics just destroyed the apartment. The guy that tried to kill me came after
12/14/2018 9:14 AM Stinkyhaze gossips: Helping people is dangerous nowadays
12/14/2018 9:14 AM Barry gossips: nod
12/14/2018 9:14 AM Barry gossips: that sucks man
12/14/2018 9:14 AM Barry gossips: I dated a homeless chick once
12/14/2018 9:14 AM Thumper gossips: ewww
12/14/2018 9:14 AM Barry gossips: super easy to drop her off after the date
12/14/2018 9:14 AM Thumper gossips: Ok, I offered Stink.
12/14/2018 9:35 AM Barry gossips: My son had a homework assignment where he was supposed to ask his mother and I for the best advice we could give
12/14/2018 9:35 AM Barry gossips: and then go report it to class the next day
12/14/2018 9:35 AM Barry gossips: I'm not sure what his mother said, probably something about washing dishes or making sandwiches or something
12/14/2018 9:36 AM Barry gossips: but I told him "Dont use up precious morning time shitting, wait until work and get paid to shit."
12/14/2018 9:36 AM Barry gossips: he got in trouble
12/14/2018 9:36 AM Thumper gossips: lol
12/14/2018 9:36 AM Stinkyhaze gossips: :O
12/14/2018 9:38 AM Barry gossips: he didn't use shit, he said poop
12/14/2018 9:38 AM Barry gossips: but the teacher wasn't impressed because the whole class laughed
12/14/2018 9:39 AM Stinkyhaze gossips: that's solid advice
12/14/2018 9:39 AM Barry gossips: I know right
12/14/2018 9:39 AM Barry gossips: I was honestly serious
12/14/2018 9:42 AM Stinkyhaze gossips: where's willeh?
12/14/2018 9:42 AM Barry gossips: no idea, I went afk for 3 months after we beat the game
12/14/2018 9:43 AM Barry gossips: not sure when he quit
12/14/2018 9:43 AM Stinkyhaze gossips: how do I get all this new crap in my mmex?
12/14/2018 9:43 AM Barry gossips: well, actually he's playing some other mud
12/14/2018 9:43 AM Barry gossips: like a dikumud or something
12/14/2018 9:43 AM Stinkyhaze gossips: that's gay
12/14/2018 9:44 AM Thumper gossips: thats what I heard also
12/14/2018 9:44 AM Barry gossips: there's an mme file, but I have no idea where it is
12/14/2018 9:44 AM Thumper gossips: Cause I asked about it.. I was like Dude, I just goto kill the fucker and he quits
12/14/2018 9:44 AM Stinkyhaze gossips: whats ruby studded bracelet do?
12/14/2018 9:44 AM Barry gossips: plus crits I thnk
12/14/2018 9:44 AM Thumper gossips: nah +5 ACC
12/14/2018 9:45 AM Barry gossips: I don't have the file anymore, and couldn't remember where I got it
12/14/2018 9:45 AM Stinkyhaze gossips: how about the sashes?
12/14/2018 9:46 AM Barry gossips: they are good for casters
12/14/2018 9:46 AM Barry gossips: plus mana regen and mana
12/14/2018 9:46 AM Stinkyhaze gossips: cool
12/14/2018 9:46 AM Barry gossips: maybe the file is on the gmud forums
12/14/2018 9:50 AM Valiant gossips: you need the mme dat for gmud?
12/14/2018 9:50 AM Stinkyhaze gossips: yea
12/14/2018 9:50 AM Valiant gossips: http://classicmud.timslist.net/index.php?board=16.0
12/14/2018 9:50 AM Barry gossips: no, he wants to know where you are looping
12/14/2018 9:50 AM Valiant gossips: i posted it on my forum...its the most recent one
12/14/2018 9:51 AM Valiant gossips: just sit tight :)
12/14/2018 9:51 AM Barry gossips: sit tight?
12/14/2018 9:51 AM Stinkyhaze gossips: sweet, thx
12/14/2018 9:51 AM Valiant gossips: np
12/14/2018 9:51 AM Barry gossips: are you saying you want to pvp?
12/14/2018 9:51 AM Valiant gossips: im saying im gonna come take my loop back...when i get time <G>
12/14/2018 9:52 AM Thumper gossips: lol
12/14/2018 9:53 AM Barry gossips: Valiant gossips: sure I'll pvp, but only when you're afk here.
12/14/2018 9:54 AM Barry gossips: I wish you homos weren't hiding white forrest
12/14/2018 9:55 AM Thumper gossips: Barry.. Remember that 1 time I killed you all?
12/14/2018 9:55 AM Valiant gossips: pretty sure they cant hide white forest
12/14/2018 9:56 AM Thumper gossips: like litterally, that 1 time.. :p
12/14/2018 9:56 AM Barry gossips: I remember dying
12/14/2018 9:56 AM Barry gossips: because the idiot I was with didn't heal me
12/14/2018 9:56 AM Barry gossips: or attack you
12/14/2018 9:56 AM Thumper gossips: nod, got your shyt, wills shyt, and tiny just sat there.. and Egret was lurking around eheheh
12/14/2018 9:57 AM Thumper gossips: then will somehow found me after i been hung for like an hour.. then his mega killed me
12/14/2018 9:57 AM Thumper gossips: then I ran back, picked up all my shit, and walked off and laughed... cause he went afk for like 10 mins.
12/14/2018 9:57 AM Barry gossips: I tracked you to that room in fungus forrest
12/14/2018 9:57 AM Thumper gossips: lol, didnt know u could track after i hung
12/14/2018 9:57 AM Barry gossips: nod
12/14/2018 9:57 AM Thumper gossips: makes sense now... :p
12/14/2018 9:58 AM Barry gossips: I remember being annoyed because I just equipped that fucking deathcoil
12/14/2018 9:58 AM Thumper gossips: LOL
12/14/2018 9:58 AM Thumper gossips: I think Will still likes me :p
12/14/2018 9:58 AM Barry gossips: I'm not sure what that means
12/14/2018 9:58 AM Thumper gossips: and I had like 6 hp left or some shit
12/14/2018 9:58 AM Barry gossips: I never disliked anyone in this game
12/14/2018 9:59 AM Barry gossips: cept grok
12/14/2018 9:59 AM Thumper gossips: rofl
12/14/2018 9:59 AM Stinkyhaze gossips: I <3 u all....cept grok
12/14/2018 9:59 AM Barry gossips: I do like to talk trash tho
12/14/2018 9:59 AM Stinkyhaze gossips: I made an Ode to Grok once
12/14/2018 9:59 AM Thumper gossips: Urg was a bitch to me.. but still
12/14/2018 9:59 AM Barry gossips: he can be strange
12/14/2018 9:59 AM Thumper gossips: nod
12/14/2018 10:00 AM Thumper gossips: I just can't wait for classic to launch on 28th
12/14/2018 10:00 AM Thumper gossips: ignition is ok.. but once again, Tanks got everything before anyone else got a chance
12/14/2018 10:01 AM Barry gossips: I have verified accounts there... but I can't remember the username or passwords
12/14/2018 10:01 AM Thumper gossips: beats me, it reset so i made new
12/14/2018 10:01 AM Thumper gossips: neer played there before
12/14/2018 10:01 AM Barry gossips: I meant classic
12/14/2018 10:01 AM Thumper gossips: ahhh
12/14/2018 10:01 AM Barry gossips: I don't know anything about ignition
12/14/2018 10:01 AM Jengo gossips: shit board
12/14/2018 10:01 AM Thumper gossips: well, it sucks :p
12/14/2018 10:01 AM Thumper gossips: Sup Jengo
12/14/2018 10:01 AM Jengo gossips: miserable just running a dupe fest on there
12/14/2018 10:02 AM Barry gossips: rofl
12/14/2018 10:02 AM Barry gossips: he's the only one ever at keys in that group
12/14/2018 10:02 AM Barry gossips: sometimes atol I guess
12/14/2018 10:02 AM Jengo gossips: cuz its pretty much just him?
12/14/2018 10:02 AM Barry gossips: pretty sure most of them are real people
12/14/2018 10:03 AM Jengo gossips: he is miserable in the basement ip and he is atol on his moms pc
12/14/2018 10:03 AM Barry gossips: but mainly afk
12/14/2018 10:03 AM Barry gossips: so its all teamview
12/14/2018 10:03 AM Jengo gossips: arrogant and miserable are seperate ppl
12/14/2018 10:03 AM Thumper gossips: Well Busta and Virgil are 100% not them
12/14/2018 10:04 AM Jengo gossips: but they compose the totality of 6-8 chars between them
12/14/2018 10:04 AM Barry gossips: arro is fucking retarded
12/14/2018 10:04 AM Thumper gossips: I agree they prolly use TV between em all.
12/14/2018 10:04 AM Stinkyhaze gossips: I heard ppl can dupe here now
12/14/2018 10:04 AM Thumper gossips: But me and Darkon seem to play and we are dupes.
12/14/2018 10:04 AM Jengo gossips: i play a dupe on here
12/14/2018 10:04 AM Jengo gossips: just cuz the ops dont care anymore
12/14/2018 10:05 AM Jengo gossips: when the reset happens i wont have one
12/14/2018 10:05 AM Thumper gossips: Well, It wont be reset for a long ass time, and also, they never gave a shit about PVP realm
12/14/2018 10:05 AM Barry gossips: they do at first
12/14/2018 10:05 AM Jengo gossips: yeah at first
12/14/2018 10:05 AM Jengo gossips: once the board dies they stop tracking
12/14/2018 10:06 AM Barry gossips: this is my favorite realm tho
12/14/2018 10:06 AM Stinkyhaze gossips: titties and beer
12/14/2018 10:06 AM Barry gossips: those global pvp kill msgs rock
12/14/2018 10:06 AM Jengo gossips: the board is being reset in late spring
12/14/2018 10:06 AM Jengo gossips: so not that long
12/14/2018 10:07 AM Thumper gossips: yes, I miss Luci
12/14/2018 10:07 AM Thumper gossips: But he always wansta come up with Naruto
12/14/2018 10:07 AM Valiant gossips: i miss Luci too
12/14/2018 10:07 AM Barry gossips: I liked luci better as an enemy honestly
12/14/2018 10:07 AM Valiant gossips: nod...he was making it fun....The Dark stepped in to fill that void
12/14/2018 10:08 AM Valiant gossips: but i think he quit too
12/14/2018 10:08 AM Thumper gossips: priolly same people :p
12/14/2018 10:09 AM Thumper gossips: well Dark is over on ignition possible
12/14/2018 10:09 AM Jengo gossips: stinky is here tho
12/14/2018 10:09 AM Jengo gossips: we can hate him :P
12/14/2018 10:09 AM Valiant gossips: naw...I have em both friends on fb
12/14/2018 10:09 AM Barry gossips: is ignition pvp?
12/14/2018 10:09 AM Thumper gossips: yea
12/14/2018 10:10 AM Valiant gossips: its supposed to be
12/14/2018 10:10 AM Thumper gossips: I had to hang soul last night :p
12/14/2018 10:10 AM Valiant gossips: I think the only pvp death was mis killing manskank at lvl 12
12/14/2018 10:10 AM Thumper gossips: like I said, everyone played a fricken tank, got the good shit and leveled themselves outa pvp
12/14/2018 10:10 AM Jengo gossips: regular mud strategy
12/14/2018 10:10 AM Jengo gossips: boring AF
12/14/2018 10:10 AM Thumper gossips: nod, thats why i like classic
12/14/2018 10:11 AM Valiant gossips: thats whats gonna happen in classic too
12/14/2018 10:11 AM Thumper gossips: no bashing for starters :p
12/14/2018 10:11 AM Jengo gossips: when did classic reset?
12/14/2018 10:11 AM Thumper gossips: its resetting the 28th
12/14/2018 10:11 AM Valiant gossips: it resets end of this month
12/14/2018 10:11 AM Jengo gossips: ah
12/14/2018 10:11 AM Thumper gossips: well not Reset.. a 3rd realm.
12/14/2018 10:11 AM Jengo gossips: eek
12/14/2018 10:11 AM Valiant gossips: but you can only play one or the other pvp realms
12/14/2018 10:11 AM Thumper gossips: but only 1 verified pvp accnt..
12/14/2018 10:12 AM Thumper gossips: rofl
12/14/2018 10:12 AM Thumper gossips: Dupes!
12/14/2018 10:13 AM Headcase gossips: luci is in the rocess of moving. He said he'd be back once he gets settled in his new place
12/14/2018 10:13 AM Mordecai gossips: anyone need TSM??
12/14/2018 10:14 AM Thumper gossips: hrm
12/14/2018 10:14 AM Thumper gossips: oh nice HC
12/14/2018 10:21 AM Stinkyhaze gossips: https://www.youtube.com/watch?v=WzzWEeiUf3Y
12/14/2018 10:21 AM Stinkyhaze gossips: Titties & beer
12/14/2018 10:22 AM Stinkyhaze gossips: Yes, Jeng, the Stink is here
12/14/2018 10:23 AM Stinkyhaze gossips: way low lvl tho
12/14/2018 10:24 AM Barry gossips: pc load letter
12/14/2018 10:24 AM Barry gossips: what the fuck does that mean
12/14/2018 10:26 AM Stinkyhaze gossips: it means titties and beer
12/14/2018 10:31 AM Barry gossips: want a black tome?
12/14/2018 10:32 AM Stinkyhaze gossips: im a pedop...i mean priest
12/14/2018 12:25 PM Thumper gossips: Wheres Beav
12/14/2018 6:50 PM Slobb gossips: gmud, 20x exp, 1 month resets
12/14/2018 6:50 PM Slobb gossips: fun or dumb?
12/14/2018 6:51 PM Thumper gossips: dumb
12/14/2018 6:51 PM Thumper gossips: it's all about the struggle ;)
12/14/2018 6:51 PM Slobb gossips: gotta know your target market, you are right
12/14/2018 6:52 PM Slobb gossips: bunch of masochists
12/14/2018 6:52 PM Thumper gossips: would be fun to learn it if you havent been to the super hard parts, but still
12/14/2018 6:53 PM Slobb gossips: 1 month was based on my attention span
12/14/2018 6:54 PM Thumper gossips: haha
12/14/2018 6:54 PM Thumper gossips: miss the low/mid level pvp... nah
12/14/2018 6:54 PM Slobb gossips: could be like 3 months or 6 months with less exp
12/14/2018 7:36 PM Bernie gossips: hi Shredder