9/12/2019 11:09 AM Ptery gossips: i am even doing it publicly
9/12/2019 11:09 AM Arcane gossips: lol
9/12/2019 3:09 PM Eazy gossips: pudblicy?
9/12/2019 3:29 PM Ataxia gossips: anyone on from gozer
9/12/2019 4:02 PM Ptery gossips: depends
9/12/2019 4:25 PM Grue gossips: winter around?
9/12/2019 4:25 PM Rage gossips: hi
9/12/2019 4:25 PM Grue gossips: wtf rage
9/12/2019 4:25 PM Grue gossips: we dubble typed
9/12/2019 4:26 PM Grue gossips: rage did you find a good looping spot?
9/12/2019 4:27 PM Grue gossips: you did say hi
9/12/2019 4:29 PM Grue gossips: ijs its kinda psychotic for you to engage conversation and then go silent
9/12/2019 4:29 PM Grue gossips: you must be a real hit with the ladies
9/12/2019 4:30 PM Winterhawk gossips: need something grue?
9/12/2019 4:30 PM Grue gossips: hi home boy
9/12/2019 4:31 PM Grue gossips: are there maps for this mug? i have the MME but how to i see the entire map and not just sections
9/12/2019 4:31 PM Winterhawk gossips: no..i never made any since most just use mme these days
9/12/2019 4:40 PM Ptery gossips: winter how are you doing with the ladies?
9/12/2019 4:40 PM Winterhawk gossips: they all want my op powers
9/12/2019 4:41 PM Grue gossips: 6. Winterhawk Paladin 10004050000
9/12/2019 4:41 PM Winterhawk gossips: thats just so you guys can kill me when I run contests
9/12/2019 4:42 PM Winterhawk gossips: i dont actually play on this realm
9/12/2019 4:45 PM Ataxia gossips: who wanna kill oz
9/12/2019 4:58 PM Starlord gossips: nice good luck
9/12/2019 4:59 PM Tiny gossips: i love you wb
9/12/2019 5:12 PM Xrone gossips: so close
9/12/2019 5:12 PM Xrone gossips: to passing greg back up
9/12/2019 5:48 PM Grue gossips: did we crash?
9/12/2019 5:48 PM Grue gossips: i havent seen that much in and out since they had a two for one at the white castle
9/12/2019 6:51 PM Starlord gossips: auc bloodlance stone jav
9/12/2019 7:59 PM Tiny gossips: THE LUCIFER IS THE CANDIANANANANA.........ROCK
9/12/2019 7:59 PM Tiny gossips: CAN U SMELLLLLLL... WHAT THE LUCIIIII IS COOK N...BITCHES
9/12/2019 8:19 PM Dose gossips: sup laz
9/12/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/13/2019 9:38 AM Ptery gossips: who all is listening to harmoaning?
9/13/2019 12:19 PM Grue gossips: she just leviosa'd my dick
9/13/2019 6:30 PM Tiny gossips: fuk
9/13/2019 6:33 PM Tiny gossips: whos killing storm biosses?
9/14/2019 6:20 AM Vile gossips: whens reset?
9/14/2019 6:21 AM Chinaman gossips: not soon enough
9/14/2019 8:44 AM Eazy gossips: yawn
9/14/2019 8:44 AM Eazy gossips: did we win yet?
9/14/2019 8:44 AM Arcane gossips: yep
9/14/2019 8:44 AM Eazy gossips: yay!
9/14/2019 8:45 AM Vile gossips: 2020
9/14/2019 2:43 PM Xrone gossips: hrm
9/14/2019 3:02 PM Xrone gossips: ice crystal staff?
9/14/2019 5:08 PM Xrone gossips: oh
9/14/2019 6:51 PM Beaver gossips: hi Xrone
9/14/2019 9:01 PM Xrone gossips: sup beave
9/14/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/15/2019 2:27 PM Crabby gossips: well well welldawg mmhmm
9/15/2019 4:18 PM Crabby gossips: bd went to bunchdawg o casinodawgs realmdawgs mmhmm
9/15/2019 4:18 PM Crabby gossips: and bd missed da realmdawgs up in da muggy muggy yup yup
9/15/2019 4:19 PM Crabby gossips: bd hang wid da hookas up in da mug
9/15/2019 6:48 PM Rage gossips: WTB loop of infinite shadow
9/15/2019 7:40 PM Chinaman gossips: how many houses u guys robbed so far?
9/15/2019 7:40 PM Rage gossips: what items you need?
9/15/2019 7:40 PM Dose gossips: lol
9/15/2019 7:40 PM Chinaman gossips: oh are u with them?
9/15/2019 7:40 PM Rage gossips: at this point i'm giving shit away lol
9/15/2019 7:40 PM Rage gossips: who's them?
9/15/2019 7:40 PM Chinaman gossips: HC
9/15/2019 7:41 PM Rage gossips: no
9/15/2019 7:41 PM Naruto gossips: don't know what your talking about
9/15/2019 7:41 PM Dose gossips: lol hc?w
9/15/2019 7:41 PM Dose gossips: are you stupid
9/15/2019 10:07 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/15/2019 11:16 PM Starlord gossips: Trainspotting- Toilet sceen
9/15/2019 11:17 PM Ads gossips: your fav?
9/15/2019 11:17 PM Starlord gossips: well its better than the dead baby sceen coming up
9/15/2019 11:18 PM Starlord gossips: to think he went on to be Obi
9/15/2019 11:18 PM Ads gossips: babys dead, oh well lets shoot up again
9/15/2019 11:18 PM Starlord gossips: right sad
9/15/2019 11:19 PM Ads gossips: top movie tho
9/15/2019 11:19 PM Starlord gossips: that an clockwork
9/15/2019 11:19 PM Starlord gossips: throw in warrior around that time
9/15/2019 11:20 PM Starlord gossips: its survival in the city
9/16/2019 12:29 AM Vile gossips: any hotties looking for a quick but best time
9/16/2019 12:32 AM Jackote gossips: Now I know where I've been doing it wrong
9/16/2019 12:35 AM Vile gossips: sometimes you have to settle
9/16/2019 12:35 AM Vile gossips: look at tiny
9/16/2019 6:19 AM Bud gossips: Yoda is probably thicc as fuck under those robes
9/16/2019 6:41 AM Crabby gossips: ole buddawg talkin bout da ole yodedawgs chodedawg in da muggy muggy yup yup
9/16/2019 7:04 AM Ads gossips: ol bd in da house
9/16/2019 7:04 AM Ads gossips: been keepin er real cuz?
9/16/2019 7:23 AM Crabby gossips: bd wrote da bookdawg on keepin er real cuh yup yup
9/16/2019 7:29 AM Ads gossips: i'll buy it
9/16/2019 8:16 AM Vile gossips: ezdawg
9/16/2019 8:18 AM Eazy gossips: yup yup
9/16/2019 8:18 AM Vile gossips: hows freedom
9/16/2019 8:19 AM Eazy gossips: better than magpie attacks
9/16/2019 8:19 AM Vile gossips: https://dfw.cbslocal.com/2019/09/15/3-kids-shot-1-killed-within-hours-of-each-other-in-tarrant-county/
9/16/2019 8:19 AM Vile gossips: debateable
9/16/2019 8:20 AM Eazy gossips: been fun catching up. afk.
9/16/2019 8:20 AM Arcane gossips: i used to have a maggie land everytime i left the shop with lunch and not let me pass until i gave it some food
9/16/2019 8:21 AM Arcane gossips: it was that bad you had to go through the carpark with an umbrella :)
9/16/2019 8:21 AM Eazy gossips: saw a story bout 72 year oldcrashed bike and died from magpie swoop
9/16/2019 8:21 AM Vile gossips: imagine being shot at 4 because freedom
9/16/2019 8:21 AM Eazy gossips: in australia
9/16/2019 8:21 AM Arcane gossips: lol
9/16/2019 8:21 AM Arcane gossips: i've had one cut open the back of my ear
9/16/2019 8:22 AM Vile gossips: 4 years old
9/16/2019 8:22 AM Arcane gossips: prick with wings
9/16/2019 8:22 AM Eazy gossips: fuckers. afk for real back on road
9/16/2019 8:22 AM Vile gossips: go afk forevery imo
9/16/2019 8:23 AM Vile gossips: let us know how many 4 year olds you shoot
9/16/2019 8:34 AM Potato gossips: potato friend return
9/16/2019 8:34 AM Vile gossips: vile warm greet
9/16/2019 8:42 AM Vile gossips: potato
9/16/2019 9:08 AM Crabby gossips: remember to tune into http://www.kqqz1190am.com/ from 10-11am cst mon-fri
9/16/2019 3:08 PM Crabby gossips: http://www.kqqz1190am.com/ from 4-5pm in case u mugs missed er dis morn
9/16/2019 3:10 PM Ptery gossips: frigger
9/16/2019 3:11 PM Frigger gossips: que?
9/16/2019 3:12 PM Frigger gossips: teaser!
9/16/2019 8:05 PM Kongol gossips: so whoever died in mod 10, cleared the room for ya. better hurry though
9/17/2019 1:39 AM Vile gossips: winterdork
9/17/2019 2:55 AM Angruin gossips: aint that right crabdawg
9/17/2019 2:55 AM Angruin gossips: it be like dat sometime
9/17/2019 4:21 AM Vile gossips: looking for a pro
9/17/2019 4:22 AM Vile gossips: who wants to max
9/17/2019 4:22 AM Vile gossips: aka max pro
9/17/2019 6:33 AM Vile gossips: legends
9/17/2019 6:41 AM Vile gossips: assgoblets
9/17/2019 9:08 AM Crabby gossips: remember to tune into http://www.kqqz1190am.com/ from 10-11am cst mon-fri
9/17/2019 1:31 PM Crabby gossips: ole angedawg back in da muggy muggy realmdawgs? mmhmm
9/17/2019 3:08 PM Crabby gossips: http://www.kqqz1190am.com/ from 4-5pm in case u mugs missed er dis morn
9/17/2019 10:14 PM Crabby gossips: bd like doodoo in his poopoo mmhmm tinedawg yup yup 2019 cuhdawgs
9/17/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/18/2019 12:25 AM Angruin gossips: gandhi i have you pegged for a middle aged indian guy
9/18/2019 12:25 AM Gandhi gossips: this is very well be accurate
9/18/2019 9:08 AM Crabby gossips: remember to tune into http://www.kqqz1190am.com/ from 10-11am cst mon-fri
9/18/2019 1:46 PM Ptery gossips: zen
9/18/2019 1:47 PM Ptery gossips: welcome tot he rol borther
9/18/2019 2:16 PM Ptery gossips: who wants to get shanked?
9/18/2019 2:52 PM Eazy gossips: like with a real shank? or a penis
9/18/2019 3:08 PM Crabby gossips: http://www.kqqz1190am.com/ from 4-5pm in case u mugs missed er dis morn
9/18/2019 4:21 PM Hellknight gossips: holy shit im still on here
9/18/2019 5:00 PM Wayne gossips: maybe rage wont come back
9/18/2019 7:23 PM Crabby gossips: bd wunda how da realmdawgs beze a keepin er realz az of da lateness in da muggy muggy mmhmm
9/18/2019 7:23 PM Tiny gossips: hi
9/18/2019 7:24 PM Crabby gossips: ole tinedawg up in da muggy muggy can bd get a yup yup mmhmm
9/18/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/19/2019 6:37 AM Crabby gossips: keep er real realmdawgs mmhmm
9/19/2019 8:49 AM Ptery gossips: i am one toke over the line
9/19/2019 9:08 AM Crabby gossips: remember to tune into http://www.kqqz1190am.com/ from 10-11am cst mon-fri
9/19/2019 9:08 AM Potato gossips: crabby need tune into jesus
9/19/2019 10:37 AM Ptery gossips: yo eazy
9/19/2019 12:57 PM Starlord gossips: are you fucking shitting me?
9/19/2019 12:57 PM Starlord gossips: misfire
9/19/2019 1:42 PM Ptery gossips: buttlord
9/19/2019 1:42 PM Ptery gossips: language
9/19/2019 1:42 PM Ptery gossips: please
9/19/2019 2:56 PM Crabby gossips: pdawg call da ole stardawg da buttdawg mmhmm
9/19/2019 3:08 PM Crabby gossips: http://www.kqqz1190am.com/ from 4-5pm in case u mugs missed er dis morn
9/19/2019 3:08 PM Naruto gossips: dos q&d even work on here
9/19/2019 3:08 PM Naruto gossips: does
9/19/2019 3:24 PM Winterhawk gossips: on Q&D the answer is yes..and no..swings past 6 do covert to crits but in a more linear way not all at once like mmud...for every 40 energy past the 6 swing cap you add 1 crit
9/19/2019 3:24 PM Naruto gossips: why don't i get the message then
9/19/2019 3:24 PM Winterhawk gossips: the message was removed to save confusion
9/19/2019 3:25 PM Naruto gossips: uhh i think its the other way around
9/19/2019 3:25 PM Winterhawk gossips: you still will see it when naked every now and then
9/19/2019 3:25 PM Naruto gossips: oh so thats why i do see it sometimes
9/19/2019 3:25 PM Winterhawk gossips: nah..you are the only one cofused,,,the rest if us all understand it :P
9/19/2019 3:26 PM Naruto gossips: how is changing it from the norm not suppose to confuse you
9/19/2019 3:26 PM Naruto gossips: i don't see message i guess im not q&d
9/19/2019 3:27 PM Naruto gossips: but thanks winterhawk for clearing that up for me
9/19/2019 3:27 PM Naruto gossips: i understand now
9/19/2019 3:28 PM Winterhawk gossips: use the mme calculator to figure it....set up your stats and see energy per dswing..then mutiply by 6..subract from 1000 then divied that by 40 to see added crits
9/19/2019 3:29 PM Winterhawk gossips: it allows growth longer as you level rather than topping out early on
9/19/2019 3:30 PM Winterhawk gossips: up to a hard cap at 65% total crits at a max
9/19/2019 3:31 PM Naruto gossips: bow
9/19/2019 8:22 PM Tiny gossips: 2 pro clamores
9/19/2019 8:22 PM Tiny gossips: mf
9/19/2019 8:24 PM Blaze gossips: crabbdawg
9/19/2019 8:24 PM Kongol gossips: yup yup
9/19/2019 8:24 PM Tiny gossips: u killing sotrm bosses
9/19/2019 8:24 PM Crabby gossips: ole crabdawg in da muggy muggy mmhmm
9/19/2019 8:25 PM Crabby gossips: bd give da ole tinedawg a big ole nope nope to da stormdawgs yup yup
9/19/2019 8:29 PM Kongol gossips: hydra's dead
9/19/2019 9:00 PM Tiny gossips: so fa king gay
9/19/2019 9:00 PM Tiny gossips: how can u be fearded and dropped and move
9/19/2019 9:00 PM Gandhi gossips: please tell me what is gay and why it is gay tiny
9/19/2019 9:00 PM Tiny gossips: that question urgue
9/19/2019 9:00 PM Tiny gossips: urgie
9/19/2019 9:01 PM Gandhi gossips: that doesnt sound gay tiny
9/19/2019 9:01 PM Gandhi gossips: that sounds bad
9/19/2019 9:01 PM Tiny gossips: k ture
9/19/2019 9:01 PM Gandhi gossips: maybe when you're lying there dead, you're still afraid and roll into the next room
9/19/2019 9:01 PM Tiny gossips: bhaha
9/19/2019 9:43 PM Crabby gossips: ole tinedawg and da ole gondawg talkin serious muggy muggy bout da ole feardawg mechajismz in da muggy muggy realmdawgs
9/19/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/19/2019 10:19 PM Arinath gossips: sounds kinky
9/19/2019 10:48 PM Rapey gossips: any ballbags out there?
9/19/2019 10:53 PM Wayne gossips: yah
9/20/2019 3:50 AM Crabby gossips: bd cant wait to lb. da bitches...bd gonna spend da nightdawg wid da chick wid two jjs mmhmm
9/20/2019 4:47 AM Vile gossips: bd have you been laid at all in the last 6 months
9/20/2019 5:51 AM Vile gossips: any legends live
9/20/2019 6:06 AM Eazy gossips: nope
9/20/2019 6:07 AM Vile gossips: sup ez
9/20/2019 6:07 AM Vile gossips: i promise no AR jokes
9/20/2019 6:14 AM Eazy gossips: oh, mornin
9/20/2019 6:14 AM Eazy gossips: hows the other side of the world?
9/20/2019 6:15 AM Vile gossips: dark
9/20/2019 6:15 AM Vile gossips: just like your side
9/20/2019 6:15 AM Eazy gossips: just getting light here
9/20/2019 6:34 AM Gandhi gossips: any of you incels planning to shoot up a mall today?
9/20/2019 6:57 AM Crabby gossips: viledawg bd no get laiddawg nope nope but bd could anytime but bd protect his peepee mmhmm
9/20/2019 1:59 PM Ptery gossips: happy friday
9/20/2019 2:18 PM Ptery gossips: I SAID HAPPY FRIDAY
9/20/2019 3:20 PM Blaze gossips: ask ptery festus
9/20/2019 3:29 PM Tiny gossips: one death at area 51 so far
9/20/2019 3:36 PM Ptery gossips: dfir blaze
9/20/2019 3:36 PM Ptery gossips: anno tiny
9/20/2019 5:04 PM Blaze gossips: ask tiny annora
9/20/2019 5:17 PM Beaver gossips: wanna buy some stolen parts?
9/20/2019 5:54 PM Wayne gossips: what do the parts go to?
9/20/2019 7:21 PM Wayne gossips: Never again is what you swore, the time before.
9/20/2019 7:32 PM Tiny gossips: has anyone else die at aREA 51
9/20/2019 9:34 PM Vile gossips: realm dawgs
9/20/2019 9:34 PM Arinath gossips: i have no idea if i qualify as a 'realm dawg'
9/20/2019 9:37 PM Vile gossips: a realm dawg would know
9/20/2019 9:37 PM Donald gossips: vile, your boy is over my place
9/20/2019 9:37 PM Donald gossips: we're showing him a good time
9/20/2019 9:38 PM Vile gossips: i have several boys
9/20/2019 9:38 PM Donald gossips: your national leader, obviously.
9/20/2019 9:38 PM Arinath gossips: Guess I'm not then. Ah well. Easy come Easy go.
9/20/2019 9:38 PM Vile gossips: ah
9/20/2019 9:39 PM Vile gossips: ScoMo
9/20/2019 9:39 PM Donald gossips: indeed
9/20/2019 9:39 PM Vile gossips: i hear you been on the phone to the Ukrains Don
9/20/2019 9:39 PM Donald gossips: i talk to who i want
9/20/2019 9:39 PM Vile gossips: not going so well for you
9/20/2019 9:39 PM Donald gossips: lol
9/20/2019 9:39 PM Donald gossips: is that what the tv tells you?
9/20/2019 9:40 PM Vile gossips: whistleblower
9/20/2019 9:41 PM Vile gossips: blowing it hard
9/20/2019 9:41 PM Donald gossips: yes, but its kind of strange when everyone else who heard the calls had no problem with them
9/20/2019 9:41 PM Donald gossips: so, i don't think its going anywhere.. but the media loves an anti-me story
9/20/2019 9:42 PM Vile gossips: enjyo your last days in office DOnald
9/20/2019 9:42 PM Donald gossips: dude, i got over 5 more years left
9/20/2019 9:42 PM Vile gossips: play some golf or something
9/20/2019 9:42 PM Fattony gossips: i dontthink trump will lose
9/20/2019 9:43 PM Donald gossips: you think pocahontas is gonna unseat me?
9/20/2019 9:43 PM Fattony gossips: i watch those democratic debates
9/20/2019 9:43 PM Wayne gossips: anyone know what sort of parts that beav is selling?
9/20/2019 9:43 PM Fattony gossips: those guys are fucking nuts
9/20/2019 9:43 PM Donald gossips: or sloppy joe, i steal my speeches from british politicians biden?
9/20/2019 9:43 PM Vile gossips: no one is more nuts than the don
9/20/2019 9:44 PM Fattony gossips: i dont know about that man
9/20/2019 9:44 PM Fattony gossips: unemployment is good stocks are doing well
9/20/2019 9:44 PM Fattony gossips: he really hasnt done anything crazy
9/20/2019 9:44 PM Arinath gossips: dunno, i was insane enough to start playing gmud in april
9/20/2019 9:44 PM Fattony gossips: my taxes went down
9/20/2019 9:44 PM Donald gossips: ^
9/20/2019 9:45 PM Fattony gossips: i made more money than the year before and paid 1k less
9/20/2019 9:45 PM Fattony gossips: i like that
9/20/2019 9:45 PM Vile gossips: hows tha debt going
9/20/2019 9:45 PM Vile gossips: to pay for your tax cuts
9/20/2019 9:45 PM Fattony gossips: its not like the debt is a new thing
9/20/2019 9:45 PM Fattony gossips: its always been there
9/20/2019 9:46 PM Fattony gossips: doesnt matter who is in office
9/20/2019 9:46 PM Vile gossips: now its sky rocketing
9/20/2019 9:46 PM Donald gossips: debt is bad.. but it is a falacy associate that with tax cuts.. debt is associated with spending
9/20/2019 9:47 PM Vile gossips: do you get a free sharpie with your tax return
9/20/2019 9:48 PM Donald gossips: no, no commie giveaways
9/20/2019 9:48 PM Vile gossips: only commie giveaways to farmers?
9/20/2019 9:48 PM Donald gossips: uhh, yes.. no comment
9/20/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/20/2019 11:08 PM Vile gossips: wtb smash
9/21/2019 9:32 AM Eazy gossips: yup yup
9/21/2019 10:46 AM Eazy gossips: auc laen longsword
9/21/2019 10:51 AM Rank gossips: how many chars can we have here?
9/21/2019 10:51 AM Eazy gossips: 1
9/21/2019 10:51 AM Rank gossips: thank you.
9/21/2019 10:51 AM Eazy gossips: pve realm 2, if one of lvl 50+
9/21/2019 10:51 AM Rank gossips: ok thank you
9/21/2019 11:23 AM Rank gossips: anyone know of any fairly new realms around?
9/21/2019 1:43 PM Xrone gossips: wont
9/21/2019 2:00 PM Rank gossips: no limiteds here?
9/21/2019 2:00 PM Fattony gossips: no lims
9/21/2019 2:01 PM Rank gossips: nice.
9/21/2019 2:11 PM Wayne gossips: Rank, one question
9/21/2019 2:11 PM Wayne gossips: Who is your alt here?
9/21/2019 2:19 PM Rank gossips: what is an alt?
9/21/2019 2:19 PM Rank gossips: i only have this char.
9/21/2019 5:29 PM Kongol gossips: In a world gone mad, we will not spank the monkey, but the monkey will spank us.
9/21/2019 5:59 PM Naruto gossips: Brand spanking new hand?
9/21/2019 5:59 PM Naruto gossips: Or brand new spanking hand?
9/21/2019 5:59 PM Naruto gossips: ^-- Ash from the Evil Dead
9/21/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.
9/21/2019 11:15 PM Rank gossips: how can i keep my computer from going to sleep
9/21/2019 11:24 PM Smasha gossips: coffee
9/21/2019 11:27 PM Rank gossips: gave it meth ainstead
9/22/2019 9:04 AM Rank gossips: oh snap nice
9/22/2019 9:04 AM Rank gossips: i didnt know the red rose gave you 2 charm
9/22/2019 9:09 AM Eazy gossips: big time
9/22/2019 11:07 AM Ldrcrowder gossips: Packers starting off good lol
9/22/2019 9:08 PM Rank gossips: is there anyone around that can scort me to markus?
9/22/2019 10:18 PM Smasha gossips: I love the smell of smash in the morning.